Hopp til innhold
Støtt oss

Spørsmål og svar

Her kommer vi til å legge ut praktisk informasjon som mange sikkert kommer til å lure på?

  • Hva trenger jeg for å delta?
    • Du trenger en smart-telefon/ipad/pc og en epostkonto. Beste nettleser har vist seg å være crome.
  • Kan jeg delta selv om jeg ikke er tillitsvalgt?
    • Du kan delta på så mange webinarer du vil, uavhengig om du er tillitsvalgt eller ei.
  • Webinaret som passer min rolle kræsjer med en annen avtale jeg har den dagen. Kan jeg se opptak av webinaret i ettertid?
    • Vi råder alle til å delta i sanntid slik at du kan stille spørsmål til foreleser. Vi lagrer opptak av alle webinarene og satser på å tilgjengeliggjøre en del av dem i ettertid. Hvordan dette gjøres og når det er klart er ikke avklart enda.
  • Det står i eposten at webinaret fungerer best i Chrome nettleser. Hva betyr det?
    • Det betyr at for at lyd og bilde skal fungere best mulig er det en fordel å bruke Chrome. Chrome er en nettleser på lik linje med Internet Explorer, Firefox og Safari. Til PC/mac kan du laste ned chrome her. På mobil og ipad må du gå i AppStore (Apple) eller PlayStore (Android) for å laste ned chrome der. Når du skal åpne webinaret kopierer du linken fra eposten inn i søkefeltet på chrome og da skal alt fungere fint.
  • Må jeg ha på kamera for å delta?
    • Nei, det er kun foreleser som skal ha på kamera.