Hopp til innhold
Forside / Aktivitetskalender / Årsmøte og familiesamling i Bodø 26-27 Februar 2022
Støtt oss

Årsmøte og familiesamling i Bodø 26-27 Februar 2022

Skrevet av: Burg Nordland / Publisert: 26.02.2022 / Oppdatert: 07.02.2022

Postet i: NRF BURG Nordland / Aktivitet: Barn og Unge, Mestring, Sosialt

Endelig kan vi møtes igjen - Velkommen til årsmøte og familiesamling 26-27.februar i Bodø

Vi i BURG Nordland inviterer endelig til både fysisk årsmøte og familiesamling igjen. Hold av helgen 26-27 Februar 2022. Vi kommer tilbake til hvilket hotell vi skal være på, men det blir i Bodø sentrum. Årsmøte er fra kl.11.00-13.00 lørdag. Etterfulgt av en god lunsj og familiesamling. Det blir både foredrag og sosiale og gøye aktiviteter resten av lørdagen. Vi er så heldige å har fått 2 forskjellige foredragsholdere til familiesamlingen. Først kommer det en klinisk ernæringsfysiolog fra Nordlandssykehuset som skal snakke om revmatisme og kosthold. Etterfulgt av en psykomotorisk fysioterapeut som skal snakke om det å være kronisk syk med revmatisme, smerter og viktigheten av fysisk aktivitet og bevegelse. Det vil også være fokus på at psyken og det fysiske man kjenner på kroppen henger sammen.

Søndagen blir det frokost på hotellet, etterfulgt av hygge, sosialt samvær, kos og varme på Nordlandsbadet sin velværeavdeling, med ulike badstuer og boblebad, og badeland med mye gøy.

Vi gleder oss til å endelig få møtes igjen, og til å ha det hyggelig og gøy på familiesamlingen.
Påmelding trengs – og vi ønsker bekreftelse på enten melding, eller per e-post om du skal delta. Hvis dere er flere i en familie som skal være med så skriv hvor mange dere blir.

Ta gjerne kontakt hvis det er noe dere lurer på

BURG Nordland styret
v/leder Marie Dahlskjær