Vi endrer støtten litt da det er noen som ikke drikker kaffe, og en bedre klarhet i reglene for de som ønsker noe annet eller oppgradert kaffe eller lignende.
Vi fortsetter høst 2025 å gjennomføre ett månedlig møte, hvor medlemmer kan møtes og prates på dagtid. Vi satser på andre mandag hver måned. Vi endrer støtten til inntil 100kr pr deltager, henter du noe opp til 100kr koster det deg ikke noe, og henter du deg noe over 100kr betaler du for det overskytende. Dvs. 100kr trekkes fra summen du skal betale.
Disse er planlagt:
- Mandag 08/09 kl 11 – Hvor: Cafe sjarm
- Mandag 13/10 kl 11 – Hvor : Kjøkken og Kaffe på Ski Storsenter (Støtten gjelder ikke denne dagen, da vi må inngå avtale først, rekker ikke det på så kort tid)
- Mandag 10/11 kl 11 – Hvor: Vil bli bestemt seinere
- Mandag 08/12 kl 11 – Hvor: vil bli bestemt seinere
Vel møtt