Hopp til innhold
Forside / nyheter / Rana i vekst med egen vervekampanje
Støtt oss

Rana i vekst med egen vervekampanje


Skrevet av: Norsk Revmatikerforbund / Publisert: 19.12.2017 / Oppdatert: 19.12.2017


Rana Revmatikerforening likte ideen til NRF med en vervekampanje veldig godt. Så godt at de i tillegg laget sin egen vervekampanje.

Rana Revmatikerforening har opplevd god vekst de siste årene, forteller leder Marleen Rones.

Det er takket være alle våre flotte medlemmer, vårt enestående styre og mange gode nøkkelpersoner.

Gode resultater

Marleen forteller at de ble inspirert til å starte sin egen kampanje da NRF lanserte vervekampanjen «Verv en venn» i januar. De tok kontakt med sin lokale skobutikk, Bjarne Hall, hvor de fikk et gavekort på hele 1.000 kroner til vinneren av vervekampanjen. Kampanjen startet første januar og ble avsluttet første desember. Alle som vervet et medlem fikk et lodd til trekningen, og vervet man flere medlemmer, fikk man flere lodd. Det ble det resultater av!

Vi fikk mange nye medlemmer og passerte 300 medlemmer da vi rundet første desember!

På julebordet i desember trakk de vinneren. Petrine Jørgensen vant hovedpremien og Berit Skogsmo Masterdalshei vant en fin NRF sekk fordi hun hadde vervet flest medlemmer.

Strålende innsats

NRF gratulerer vinnerne og takker Rana Revmatikerforening for strålende innsats og engasjement.

– Det er gøy å se at vi har så kreative og dedikerte ildsjeler ute i lagene våre. Dette er gull verdt, sier generalsekretær Tone Granaas.

Ny vervekampanje i 2018

NRF sparker i gang «Verv en venn i vinter» første januar. Konkurransen varer frem til 01.04.2018 og du kan vinne et universalgavekort på 5.000 kroner. Les mer om «Verv en venn i vinter».