Hopp til innhold
Støtt oss

Hvordan delta på webinar?

Det er superenkelt å delta på webinar! På denne siden skal vi gå gjennom hva du trenger for å delta på webinar så du skal bli helt trygg på at du klarer det. Det du trenger

1. Meld deg på

Det første du må gjøre for å delta på webinar er å melde deg på. For å melde seg på registerer du deg med navn og epostadresse. Du har gjort det riktig når du får en epost med bekreftelse på at du er påmeldt.

2. Epost

I bekreftelseseposten ligger det en link til selve webinaret. Denne trykker du på for å komme inn på webinaret.

Siden det er enkelt å glemme at man har meldt seg på webinarer vil det komme påminnelseseposter. Det kommer en epost dagen før webinaret og en epost en time før webinaret starter. Det er dessverre ikke mulig å melde seg av påminnelsene, så de som melder seg på mange webinarer vil dessverre få veldig mange påminnelser. I alle påminnelsene vil det være link til webinaret, så du trenger ikke lete langt tilbake i eposten din for å finne riktig link til riktig webinar.

3. Hvordan kommer jeg inn på webinaret?

Når webinaret starter trykker du på link til webinaret i eposten. Da kommer du inn på en side hvor det er en stor knapp og der trykker du på «start webinar». Da kommer du inn på webinar-rommet som ser slik ut:

(bilde kommer)